dinsdag 4 februari 2014

Vééél wollekes en in ziekteverlof zijn,...


Wat moet je doen als je niet meer rond mag lopen en verplicht aan je zetel en bed gekluisterd bent,....?
Inderdaad,... haken en breien.
En dat doe ik ook. Al héél wat gemaakt en afgewerkt.

Hieronder al enkele dingen die ik verwezenlijkt heb.
Een gehaakte muts voor een 10-jarig meisje.
Een bijhorende sjaal

Een muts voor peuter, maar er moeten nog oorflappen aan komen,... nog eens bekijken hoe we deze er aan zullen hangen.


Enkelen onder jullie zullen me in het 7° knoopsgat al bezig gezien hebben met het haken van Granny Squares.
81 had ik er nodig om een dekentje te maken voor de geboorte van mijn collega haar zoontje.
Kleine Seppe is intussen een maand oud en het dekentje is klaar! Nu nog de moment vinden om het hem te gaan overhandigen.
Maar eerst breng ik het nog eens mee naar de volgende bijeenkomst op vraag van enkele personen :)

Even puzzelen

Een vierde van het dekentje is klaar,....
en het resultaat??? Dat is voor 11 februari ;)


Enige tijd geleden liet ik me door Ellen overhalen om eens een paar kousen te breien. Ook daar was ik aan begonnen, maar lag het begin van de kous zielig op me te wachten. Dan ook dit maar eens afgewerkt,...
Nu al 1 kous klaar, overmorgen beginnen aan zijn compagnon,... nu eerst een sjaal breien voor de schoonzus :)


In tussentijd nog een bestelling geplaatst op wolboetiek waardoor ik weer wat voorraad heb om de komende weken door te komen, want rust, rust en nog eens rust werd me ook vandaag weer voorgeschreven ;)

Goed voor enkele mutsen, sjaals en beenwarmers

En vooraleer de wol op de haak-of breinaalden gezet wordt, moet deze eerst nog door de kwaliteitscontrole passeren...



Groetjes en tot de volgende!
Annelies


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen