woensdag 26 december 2012

Sokken breien

Goed twee jaar geleden leerde ik sokken breien.
Nadat ik door mijn schoonmoeder al meerdere malen verwend werd met een paar door haar gebreide sokken, vond ik het tijd om er zelf maar eens aan te beginnen.
Tussen 'ik zou dat ook wel eens willen leren' en 'oei, nu zit ik hier met die 5 naalden in mijn handen' zaten wel een aantal maanden, maar sinds ik het kan ben ik er aan verslaafd!
Ik zette de uitleg ooit eens op het www en op papier, maar hier staat een versie die links en rechts een beetje herwerkt is zodat ik het ondertussen wel 'mijn' basispatroon kan noemen.

Graag een berichtje hier onder als je aan de slag gaat met dit patroon, dan weet ik tenminste dat er iemand baat bij heeft :)
Wie nog vragen heeft bij hoe ik te werk ga mag altijd mailen of langskomen op één van de bijeenkomsten van Het Zevende Knoopsgat!

Klaar om er aan te beginnen?

Klik dan HIER!

Wie de pdf wil of vragen heeft: mailen maar!


2 opmerkingen: