maandag 27 februari 2012

Zo zag het er uit


Gisteren stonden we terug paraat voor een bijeenkomst van 't 7de knoopsgat.

En schrikken... toen we binnenkwamen, leuk ook, al die nieuwe gezichten.

Anaïs zorgde voor lekkere, zelfgebakken (maar oh zo calorievolle, maar dat verklappen we niet) chocoladetaart.


Enkele sfeerbeelden...

Photobucket
Ellen met Josse op schoot... zie ze eens genieten  :D




Photobucket
Nog meer aan het werk
Photobucket
Druk aan het werk



Photobucket
Breien met grote en kleine naalden

Photobucket
Les van Vanessa

Photobucket
even kijken
Photobucket
Naaien...

Photobucket
Wie wil dit truitje nu niet aandoen... lekker zacht!

Photobucket
Trots op het (zo goed als) afgewerkte mutsje!

En wie van jullie heeft nu gezien dat ik ontzettend aan het sukkelen was?  De oren van de uil hadden jullie wel gemerkt, maar ik heb 3!!! naalden gebroken, een ander spoeltje inzetten was de oplossing.  En niet alleen de oortjes, maar ook de vleugeltjes van meneer uil zaten verkeerd.  Gelukkig had ik dus zelf controle over 't fototoestel :D

4 opmerkingen:

  1. Super! en Tania: 3naalden? Hoe heb je dat gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vroeg mij al af of jij er wel was gisteren ;)
    Je moet volgende keer luider vloeken als je mist, dan gaan we 't allemaal geweten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we zullen ervoor zorgen dat wij de volgende keer die controle over het fototoestel hebben é! 3 naalden , ik heb niets gezien of gehoord van kleine accidentjes hoor. en ik zat heel dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Was heel plezant! En nog eens aan Vanessa ne merci voor alle tips. Ik verlang al tot de volgende keer.
    Trouwens, ook niets gehoord van 3 naalden, wel bij mezelf, maar dat was maar eentje.

    BeantwoordenVerwijderen